wtorek, 24 lutego 2015

Coś na wstępie :)

Witajcie :)   Nazywam się Beata, mam 18 lat i uczęszczam do Technikum Gastronomicznego :)
Przeszłam na veganizm w listopadzie. Wcześniej byłam dłuższy czas wegetarianką, ale ze względu na szkołę, bałam się przejścia na vege :) Coż, szczerzę powiedziawszy nie żałuję :)
Odkąd przeszłam na veganizm, czuję się świetnie :) Nawet nie odczułam syndromu odstawienia, o którym często ludzie piszą :) Tak więc nie będę się tu więcej rozpisywać o mnie, do sedna :)
   Mój blog będzie blogiem kulinarnym :) Wszystkie przepisy są mojego autorstwa, bo jak już wspomniałam z moją szkołą łączy mnie pasja do gotowania. Postaram się, aby większość z nich była również bezglutenowa :) Za cel w najbliższym czasie postawiłam sobie również obliczanie kaloryczności moich dań, ale z tym jeszcze będziemy musieli trochę zaczekać :) Tak więc zapraszam do śledzenia i mam nadzieję, że moje przepisy będą Was -  moich czytelników inspirować ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz